woensdag 22 november 2017

Sweet Little Something - mijn presentatie

For English or another language, please use the translate-button
on the right. Thank you very much for visiting my blog! 


Hallo!

Na een aantal hops en veel informatie, vandaag weer een aantal projecten
om te laten zien. En jawel, met een nieuw product erop!! 

Tijdens het OnStage evenement in Utrecht mocht ik als Event Council Member 
weer een presentatie verzorgen. Deze keer mocht ik een stempelset laten zien
met voorbeelden die ik gemaakt had. Zie jij wat er nieuw is?? 


.... ja!! Het konijn! De beer uit de ' Baby Bear'  set heeft er een vriendje
of misschien wel een concurrent bij! Ik moest zelf meteen denken aan
het knuffelkonijn van mijn oudste (inmiddels al 8 en ik weet nog zo goed 
dat ik deze foto's maakte).  


Hij noemt hem altijd ' meneer Konijn'  dus dat werd de titel op de 
scrap lay-out 30,5x30,5cm: Sam en meneer konijn.


Met een foto uit dezelfde serie maakte ik ook een lijstje.
Alle overige producten komen uit de lopende jaarcatalogus.


En het gestempelde konijn kreeg natuurlijk ook een oranje neusje,
net als het knuffelkonijn!



Verder maakte ik een kaart met de eclips-techniek (eerst stempelen en dan de
grote letters uit stansen en verhoogd opplakken. En als je nog niet weet of het
een jongen of een meisje wordt, plak je er roze én blauwe glitterdots op!


Een konijn is natuurlijk ook heel leuk voor Pasen. Er zit ook een 
'Happy Easter' tekstje in de set. Een leuk cadeautje als je bij iemand
op visite gaat, met 'Tea and biscuits', oftewel thee met koekjes. Met
Pasen kunnen er natuurlijk ook paas-chocolaatjes in.


En als laatste een paar voorbeelden die ik mocht ontvangen vanuit
het hoofdkantoor met nog meer mogelijkheden:


Ik heb een kleurenkaart gemaakt met mogelijkheden voor kleur-
combinaties met de set, maar er kunnen vast nog vel meer combinaties
gemaakt worden! Dit zijn er dus vast een aantal:


De set:
#145848 Photopolymer €25,00

De set is te koop met ingang van de nieuwe voorjaarscatalogus op 
3 januari. Meer informatie over de catalogus en voorbeelden volgen
in de komende weken.


Lieve groetjes, Yvonne




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zondagavond 26 november gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 19.00 uur en ik laat het mee komen.

Maandag gaat er nog een bestelling weg, voor de Flash Sale 
van de Online Extravaganza!!
Klik HIER voor alle informatie en de aanbiedingen.

Voor het reserveren van de Stamparatus Tool, zie het bericht van 
woensdagavond 15 november, klik HIER.
Reserveren kan met de 3e ronde in januari (nog 2).

Dit kan via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

20 t/m 26 November

Alleen deze week!! Tot en met zondag kortingen oplopend tot 40%! 
Op maandag 27 november FLASH SALE!! Klik HIER voor alle informatie.


3 opmerkingen:

Monique zei

Wow! Wat een prachtige voorbeelden heb je gemaakt. Vooral de lay-outs van je zoon met het leuke konijn!
Lieve groetjes, Monique

Annemarie en Merit zei

Schitterende voorbeelden heb je gemaakt Yvonne, prachtig die foto met je zoon met zijn konijnenknuffel.

fijne dag liefs Annemarie en merit

Iefje Ceulemans zei

Prachtige babykaart en geschikt voor zowel een meisje als jongen - slim gezien :-) Grtjs, Iefje