zaterdag 7 oktober 2017

HAPPY WORLD CARD MAKING DAY!

... want dat is het vandaag!
Voor wie maak jij vandaag een kaartje?

Deel een foto van jouw kaartje bij het bericht van vandaag op mijn Facebookpagina 
(klik HIER) en maak kans op een Stampin' Up! kleinigheidje!!

Ik ben weer thuis na 2 dagen op een Stampin' Up! wolk geleefd te hebben.
Samen met 11 collega's heb ik mogen verblijven in het Van der Valk hotel in Uden
voor vergaderingen en brainstormen. Het was echt zo gezellig! Dit zijn wel de 
kersen op de taart als demo zijnde, dat je er überhaupt bij MAG zijn.. Maar 
iedere dag is een feestje! Met mijn team, klanten en collega's doe ik wat ik 
het liefste doe.. Dat kun jij ook!! Je mag me altijd een bericht sturen voor meer
informatie: y_vanbruggen@hotmail.com.


Ik heb een kaartje om te laten zien welke ik maakte voor een swap, het is een
'Squash Fold Card' in herfst-thema.

Dit is de voorkant..

Zo gaat hij open..

En zo ziet de binnenkant eruit: Een heel leuk model om te maken!!

De gebruikte materialen en lopende acties vind je hieronder.
Een hele fijne World Card Making Day'!

Lieve groetjes, Yvonne




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 

Maandag 9 oktober gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 19.00 uur en ik laat het mee komen.
Ook voor de Oktober-Acties! Zie hieronder. Dit is waarschijnlijk de laatste bestelling 
voor de World Card Making Day acties!!

Dit kan via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lopende acties vanuit Stampin' Up! in oktober:

Voor World Card Making Day
1 t/m 10 oktober

  




De hele maand oktober:

Geselecteerd Designer Series Paper 3 + 1 GRATIS



---------------------------------------------------------------------------------------------


De gebruikte SU materialen:

(klik op de producten om ze in mijn webwinkel te bekijken en eventueel
ook te bestellen! Betalen kan alleen met creditcard via deze winkel en alles
wordt rechtstreeks bij jou thuisbezorgd! Je hebt het dus snel in huis. Heb

3 opmerkingen:

Sarah zei

Mooi kaart! Leuk model
Is er ergens een filmpje hoe je dit moet maken?

!neke zei

Leuk model en ook een mooi geheel !!!!!

Rosina zei

Prachtig herfstkaartje Yvonne...zo een geweldig leuk modelletje

en je heb wel 2 hele leuke dagen gehad bij Stampin Up...ik zag leuk foto's voorbij komen op FB

groetjes Rosina