woensdag 30 augustus 2017

'Handlettering'

Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 

Vrijdag 1 september gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
De eerste voor de nieuwe najaarscatalogus!!
Geef jouw bestelling door voor donderdagavond 19.00 uur en ik laat het mee komen.
Vanaf maandag 4 september weer iedere maandag.
Dit kan via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com

--------------------------------------------------------------------------------------

Hallo!!

Eindelijk weer een berichtje met inspiratie voor jullie!!
Dat is lang geleden.. Er is ook zoveel gebeurd de laatste tijd.
Ik heb het wel heel erg gemist hoor!!

Ik ben druk bezig om alle werkzaamheden weer op te pakken,
planningen te maken, workshops uit te werken en veel meer.
Kortom, meer ideeën dat tijd, maar dat komt goed!!
Morgen is er een bloghop met producten uit de nieuwe catalogus,
daar doe ik ook aan mee. Vandaar vandaag nog een kort berichtje.


Ik heb kaartjes gemaakt, één-laags (alleen stempelen op papier)
met allerlei teksten door elkaar. 'Handlettering' met stempels 
noem ik het en heb het een paar jaar geleden ook al eens
gedaan, echt zo leuk! Tijd om het weer op te pakken!


Het is 3x dezelfde kaart, maar in een ander kleurtje..
 En?? Wat vind je ervan? Ik ben benieuwd!



Lijkt het je ook leuk om te doen? Binnenkort is het nieuwe
workshop-programma bekend en daar zit een workshop
'Handlettering met Stempels' ook bij! Doe gezellig mee!!

Tot morgen!

Lieve groetjes, Yvonne

4 opmerkingen:

Diny zei

Heel normaal dat je even niet in blogland bent Yvonne....neem de tijd!
Je hebt weer prachtige kaartjes gemaakt.....de handlettering is gaaf !
Groetjes en sterkte,
Diny

Nancy Soetaert zei

tof om zo allerlei stempels te combineren!
Fijne dag
Nancy

Rosina zei

prachtige kaartje Yvonne...wat een geweldig mooie stempels gebruikt..vooral de teksten zijn TOP!!!

groetjes Rosina

Holly Saveur zei

wat een super leuke kaarten!