woensdag 15 maart 2017

Verjaardagskaart jongen & stemmen!

Stampin' Up! bestellen?
Dat kan! Maandag 20 maart,  gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit!
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 19u en ik laat het mee komen..
Kies nog 2 weken  Sale-a-Bration cadeautjes uit!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gisteren werd grote neef Thijn 10 jaar!
Daar hoort natuurlijk een kaartje bij.. Een stoere kaart!
En die maak je makkelijk met de set 'Everyday Hero'..


De basis is donkerblauw (Night of Navy) cardstock en ik heb
met witte inkt gestempeld.


De letters en het SUper-mannetje zijn ingekleurd met een aquapainter
(waterpen) met inktpads.

De set staat in de voorjaarscatalogus en is nog verkrijgbaar!
De Sale-a-Bration loopt nog t/m 31 maart. Zoek tot en met die
datum bij 60 euro nog jouw cadeautjes uit.  Heb jij nog niet gestemd?
Doe dat dan nu, vandaag! Je hebt nog twee weken om te kiezen hihi..



Heb je vragen? Laat het weten!!

Lieve groetjes, Yvonne





Hieronder ook de kaarten die gemaakt zijn met de kit van maart!
Deze gaan vandaag de deur uit. De beschrijving zit in de kit erbij.
Wil je ook nog een kit ontvangen? Ik heb er nog drie op voorraad
liggen. Stuur me dan even een mailtje: y_vanbruggen@hotmail.com
en ik zorg dat je hem ontvangt!!








2 opmerkingen:

Marjan zei

Oh wat een supergave kaart!! En wat een mooie creaties daaronder, Yvonne!

!neke zei

Hele stoere kaart !!!!!
En de creaties daaronder...... mooi !!!